Busig utflykt

007

Igår var det dags för trollen första utflykt, tidigare har vi bara åkt bil en sväng, denna dag vart det paus vid sjön för lite bus.

Mycket uppskattat, och totalt obrydda valpar om ny plats och sjö.. Verkar inte finnas något som kan rubba trollen. Otroligt stabila och miljöstarka.

013 017 020 024 026 031 034 040 043 048 049 056 068 073 076 079 081 083 088 090 091 095 099 103 105

Har verkligen ett härligt gäng troll, kommer bli tomt utan dom…. Tur att Minn stannar, känns så bra! Hon är en go tjej, full av livslust & bus. Det är de alla, men hon stal mitt hjärta redan vid födseln. Vet inte varför, men hennes mor gjorde detsamma. Kanske berodde det på att hon kom sist & var den enda som kom baklänges? Eller var det bara slumpen? Strunt samma, kul ska vi i alla fall ha tillsammans – jag, Lenka & Minn! ❤   Tillsammans ska vi erövra världen!!! Är dessutom otroligt glad att jag även till denna kull hittat så fina & bra valplöpare! Känns så bra i hjärtat! Dessutom blir de flesta kvar i närheten.

Annars har jag planerat in lite roligheter för mig & Lenka under hösten & vintern. Vi rivstartar vår träning med 2 kursdagar för Towa, 2 dagar efter valparna flyttat…. Sedan i november så börjar vi agilitykurs, spännande! Och dessutom hoppas jag kunna tävla lite under hösten & vintern, men mycket beror ju på om vi får bukt med mitt ben. Det SKA ordnas, finns inget annat! SKA kunna träna & tävla med mina vovvar. För i januari ska Minn på kurs för Lillemor, träning för tävling med lilla valpen. Har bokat henne en helg till mina troll, så nu vet ni det kära valpköpare, om jag glömt säga det.  Dessutom planeras kennelläger för fullt, samt kelpieklubbens läger i juni! Mycket skoj på g! Känner mej taggad, laddad & sugen!!

// Maria

Om kennelwalkabout

Här kan ni läsa om vår vardag, fylld med olika hundaktiviteter och annat skoj! Visa alla inlägg av kennelwalkabout

One response to “Busig utflykt

  • Amanda

    Detta kommer bli så jävla bra! Och du ska tro att du inspirerar! Här ska iaf tränas järnet så vi inte hamnar allt för långt bakom er 😉 pirrar i hela kroppen när jag tänker på leverans dagen 😀

Kommentera

